Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2017 20:02 - Когато доброто в словото говори и злите езици млъкват...
Автор: urpa4a Категория: Лични дневници   
Прочетен: 711 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 25.09.2017 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Милен Миланов Ивайло много си прав братле аз ще продължавам да се боря и може би ще си я върна има малък шанс за това защото знам че тя е добър човек но незнам защо се измени така има няколко причини едната съм аз и моето държание признавам но нали намя безгрешни хора всеки греши много или малко но 
може би има и друга причина вероятно и все пак много ти благодаря за 
коментара и подкрепата за това сме хора да си помагаме по някъв начин 
било то и със съвети .
Много ти благодаря.
Няма да се откажа да знаеш ще се боря до последно ти ми отвори очите! "

"
Orlin Asenov Благодаря за което,аз предостатъчно съм й говорил и виждам,че няма смисъл...Пука ми за детето а за нея дори не искам да чуя,защото й казах какво ще стане с детето а тя ми отговори,не трябвало да се притеснявам..Поварвай ми човек,искам да я убия и се чудя може ли да съществуват такива жени на този свят...Не искам да навлизам по навътре защото съм бесен все още ...Аз не съм от уния меките мъже,аз съм много в час на много неща,но съм безсилен в тази ситуация,защото моето дете е там при нея и няма,аз да бъда гад и за това наведох глава и си казах каквото е писано това ще е ... "

Orlin Asenov Много благодаря за подкрепата жив и здрав бъди. "

Valentina Todorova Благодаря ще споделям за вичко което правя и все пак ти благодаря за подкрепата момче 

Ти ми даде много сили сега плача от радост дете "

Из "Фесйбук благодарности"

Част от доброто в словото и минатият път е именно, да предадете най-важният урок за себе си, да предадете през личното, своят опит и да дарите подкрепа, дори да не познавате хората срещу Вас, а просто да им дарите подкрепа, защото не изисква много, а едничкото - разбиране! 
Самият жест, колкото и малък, мисля си, че дава сили, а Вие как мислите?







Гласувай:
4



1. didige - Да, така е. Понякога наглед незн...
26.09.2017 03:09
Да, така е .Понякога наглед незначителни неща оказват голямо значение и влияние. Част от моята цел тук е точно такава.Малките неща като мен малкия човек.Едно малко цвете с аромата си може да ти дари огромна усмивка и блажена въздишка. Едно малко дете може с озарените си очички да ти върне вярата в бъдещето.Една добра дума в точния момент може да те върне от нищото.Добро дело имаш приятелче. Поклон за това!
цитирай
2. urpa4a - Благодаря ти за признанието :)
26.09.2017 21:23
didige написа:
Да, така е .Понякога наглед незначителни неща оказват голямо значение и влияние. Част от моята цел тук е точно такава.Малките неща като мен малкия човек.Едно малко цвете с аромата си може да ти дари огромна усмивка и блажена въздишка. Едно малко дете може с озарените си очички да ти върне вярата в бъдещето.Една добра дума в точния момент може да те върне от нищото.Добро дело имаш приятелче. Поклон за това!


Радвам се, че го споделяш. Малките неща красят живота ни, а не грандиозните успехи, защото тях всички ги забелязват и бързо отшумяват :)
Е минах и през тази мини темичка, радвам се, че посреща подкрепа, дърпам на пред и това е, в живота никога да не паднем на колене.
Желая просперитет на всички Ви ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 361152
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031