Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2015 13:01 - "Рожден ден" (текст върху музикален съпровод)
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 586 Коментари: 0 Гласове:
2



https://www.youtube.com/watch?v=TdyDQvnKv8g

Старт: 0:11


(П-х2)Ден след ден, и сутрин, и обед, и вечер,
живея, във деня, и в нощта, с любовта ...
Ето, дошъл е – денят ми, рожден е...
И сега - забравям, проблеми – безброй са.(П-х2)
_____________________________________


Подарък
си ми ти – до мен си, със мен си,
щастлив съм, със теб съм, животът - има сми...
Текът си - годинки, стареем, умеем,
смеем се, плачем си, истински – сме си ний...
Приятеятел - си ми ти, смейство - сме си ний.
празници, знаем си, уважение – любов ли е..

До-о-бре сте дошли, тук на праз-ника ми,
подаръци - аз не искам, само – усмив-ките ви...
Честитя - си деня, родих се и съм тук,
обичам – ви сега, ще споделя – радостта,
Във текста - на песента, всички ви – ще спомена.
радостта – със сълза, стича се – по бузите...

______________________________________

(П-х2)Ден след ден, и сутрин, и обед, и вечер,
живея, във деня, и в нощта, с любовта ...
Ето, дошъл е – денят ми, рожден е...
И сега - забравям, проблеми – безброй са.(П – х2)
______________________________________


Седя през деня, пиша си – песента,
хиляди-те, мечти, минават през ума,
споделям  - аз мига, с близките си хора,
без да знам, аз летя, надживял съм – това,
изградил - съм живот, знам къде ще - седя,
няма добро или зло, всичко е – едно...

_____________________________________

(П –х2)Ден след ден, и сутрин, и обед, и вечер,
живея, във деня, и в нощта, с любовта ...
Ето, дошъл е – денят ми, рожден е...
И сега - забравям, проблеми – безброй са.(П-х2).

 




 














Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 365093
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930