Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2017 03:29 - Съсипан живот, за една мечта...
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 1033 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 01.02.2018 22:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Времето минава и само блед спомен остава.
Някога имаше смисъл и цвят,
някога бяхме наивни и млади.
Всички в облаците летяхме и само мечтахме.
Минаваха сезони и дни, живота пътеките ни раздели.
Всеки с товар се нарами и спря да преследва свойте мечти. 
Само аз бях наивен! И Позволих си да вярвам в палитрата на дъгата!
Търкулнах живота си в тази крива посока, последвах аз - МОЙТА МЕЧТА!!!
За жалост обаче, животе беше сив и в нюанси лъже ни нас, че има сми...
Както, когато залагаш облога и никога не печелиш, згубих и тази игра...
След толкова много перипети, аз все така се надявам, някога да намеря истинската искрица, която да ми покаже, че някак истински съм живял и мечтаната цел е била в реалността, както си ти, четейки тези слова...
Живот "по-труден" от най-голямата болка, ако бориш се да изживееш свойте най-съкровени мечти...
Когато превъртам лентата от спомени назад, не намирам нито една моя стъпка, за грешна...Потънал съм в страх и отвращение от този немил и недраг свят, защото никой никога не е дръзвал да припознае - болката от това да спреш да мечтаеш!!!АМИН!!!
Всички израстват без мечти, а с отговорности на житейски неволи...Немили недраги бродят и се борят, за чуждите лъскави "РОГИ"...
Все пак усмихвам се и ме е срам от целия свят, че преследвал съм утопия и тя нивга не ще бъде разменна "МОНЕТА" в този жесток свят...
Изразявам се и се отпускам само в мойта невинна поезия, неизказана и недоизмазана, но истинска и най-съкровена...неподрпавена и такава, каквато някой едва ли ще разбере...
Когато пътя напред е трънлив, бъди брадвата и бодлите напред посечи, когато злото е пред теб, обърни гръб и със воля запази доброто в сърцето, колкото и да те боли, винаги ще има кой за теб да се бори...И Винаги ще намираш сми...
Когато си окрилен и възбуден от еуфорията, че винаги ще има, кой до теб да заспи и грижи полага, никога не ГО изоставяй и в най-тежките си дни...Той е единственото истинско нещо, което ще бъде и няма как някой вас да ВИ раздели...
Трудно е да обичаш, трудно е да мечтаеш, но когато го правиш и целия свят да е сив, той пак ще засияе и сили ще ти дари...

БОРЕТЕ СЕ И НЕ СЕ ОТКАЗВАЙТЕ И МЕН ДА МЕ НЯМА ДОРИ, ВИНАГИ ЩЕ ИМА СМИСЪЛ ДА СЕ БОРИТЕ ЗА СВОЙТЕ ЛИЧНИ МЕЧТИ! 
КАКВО Е ЖИВОТЪТ БЕЗ МЕЧТИ - КАТО СВЯТ БЕЗ ВЪЗДУХ, ИЗПЪЛНЕН САМО С БОДЛИ!

Из "МОЯТА ИЗПОВЕД"
ПОДПИС: НА НИКОГО НЕ ПРЕЧА...








Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 361039
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031