Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2017 20:41 - ЧАСТ 2 - "ТЕТРАДКАТА" (БЕЗ ЦЕНЗУРА!) - или КАК ИДВА ПРОЗРЕНИЕТО ЕДНО КЪМ ЕДНО!
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 307 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.08.2017 14:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДУШАТА
МИ
ПАРИ!

СЪБОТА - ДЕН 1 - 17:55
 

Странно и интересно, едва половин час, след като се излях, сякаш стария сломен мой ГЛУПАК, реши че не ще да се пали.
Нещо отприщи се в мене, явно съм се качил в бързата лента. 
Туй случва се рядко, но за отрицателно време, имал съм "ДОСЕГ", но хич не съм мислил, да го опиша.

Тъй като ми е емоционално, а усещам, който се доближи до мен сега (реално писано преди месец и половина) ще гори:

Встъпвам да осведомявам, собствениците на домовете, чиито представители бяха 90-те дървени кутийчлета и смут(?) за дранкулки, за да се замислят.
Но това е лирическото ми отклонение. (разбирай описание на работата ми тип пъхане по пощенските кутии на рекламни брошури, описание на влизането в конкретен вход, за да се върши работа, на висок блок с близо 90 пощенски кутии).

Пред стъпалата с усмивка бях дарил майка и син. Момчето определено сияе, чак бърза от сребристото си БМВ, багажа на мама да смъкне - занесе.
А МАМА иска той да ОСТАНЕ и да го НАХРАНИ.
И той сякаш в СМУТ как да обясни, а на ум ми дойде, че момчето толкова КРЕЩЯЩО и до болка познато, се е ЗАРЕДИЛ с доста "РЕДБУЛИ" (разбирай емоционален заряд) и вика:
 - До Благоевград, ще тръгвам, че ще свири моята ЛЮБИМА банда. Ще ХАПВАМ на крак. 

Та дори ако кажа, че не осъзнах, колко съм без умисъл в ситуацията видял, цялата тази работа...

На връщане се разминаваме на сантиметри, а той свършил с багажа, а все повече ПОВЕДЕНИЕТО му ме притеснява. В този момент на заден фон ИЗНИКВА кофти картина, като НАВЪРЗАХ:

Бърза кола, момче което е в еуфория и ще БЪРЗА!

Замислих се, дали той осъзнава, че в това свое ПЛАШЕЩО настроение е хубаво някой просто да му даде ПРОСТИЯТ съвет:

Момче, карай разумно, защото предполагам, че и занапред ще искаш да си тук, за да ги видиш (любимата група се има предвид)...

Но тогава се замислих, като му кажа пък, той може прекалено много да се замисли и от това пак да е ЗЛЕ!

Разминах и леко успокоих се оповавайки се, че не желая предния си ТЪМЕН ДЕМОН в душата по опашката, да го задърпам.
Все пак и в друг текст трябва да си остана на моето място, високо и никой от мен да не се ОПАРИ.




Страх ме е ако по новините в късна емисия, пътят към групата да е ПОЧЕРНЕН.

За това се помолих, дано да е добре и въпреки, че бе ИЗПИТ от ЕУФОРИЯ, да е на моето мнение описано в "ЖИВОТЪТ
 НЕ Е КАРТИНГ".

Подпис: НА НИКОГО НЕ ИСКАМ ДА ПРЕЧА ВЕЧЕ!

КРАЙ: 18:22 (0 ЧАСА И 27 МИНУТИ)

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 364017
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930