Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2017 19:05 - Имало едно време...Дълбоко в Сърцето :)
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 233 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.08.2017 19:22


Вървя, вървя, след всеки ден посрещам нов, по-осветен и смислен той Е от предишния такъв.
Летя, летя, в облаци от нежност, страст и леката небрежност своя.
Всеки ден на Любов е посветен, защото само тя със сили дарява мен сега и другата страна, аз знам това!
Когато имаш ти чувтсва истински дарени, след което върнати и напоени от Любов са те - ЧУДО Е!
Всичко вижда ти се цветно и игриво. Сам захласнал си се по Живота и дори и капан да има, без усилие преодоляваш го и не усещаш в този час, как е пак така с Любов, преодоляно туй.
Красив е тъй Живот, изпълнен с хубост, смисъл, красота и прелест в ЕДНО!

Навред край мен валят пари и галят само чужди сетива сега, а аз гледам истинската красота в живота и тя е Любовта...
Докоснал съм я в деня-нощта и не ще я пускам за никоя глупава ПАРА!...
Дори и грешно аз да ходя по света, живота в грешка да съм го превъплатил, не бих го съжалил, ако съм следвал истинската красота в него - Любов и Обич да съчетая в едно!

Когато "вина" в мен съзнанието ми нарои, не е грешка моя, че е от Любов, за БОГА!
Защо да е грешка, да простиш и греха от плещите на другия не снемеш, ако иситнски си, туй ще те въздигне там високо, над нещата и ти ще си - завинаги безмъртен!
Когато обичаш нещо, ти не страдаш, за личното падение, а за обичното моментно сътресение...
Не го и искаш ТУЙ за нему, нито пускаш "кокала", даже си нахъсан да го имаш в тебе, да не виждаш ДРУГ, като спасение, само ИСТИНСКИЯТ дар - ОБИЧ и ЛЮБОВ в едно, който дава ТИ и ден и нощ! Това е ТОЙ!

Туй деца не е приказка, нито проповед.
Туй е нещо оплюто от модерното явление, смело наричащо се общество и нещо неразбрано, съществуващо само в приказките и отучвайки ни с годините, че е грешка да го има...!!!
А то е там и го има.

АЗ повярвах! 
Ами ТИ?






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 365128
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930