Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2017 23:18 - Работя за една ЗАПЛАТА! АМА КАК! :)
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 265 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.08.2017 00:02


Вдигам ципа , скачам във деня и съм спретнат пред света, окачам и чорапа на врата.

Доволно-задоволно гледам потенциалния клиент, лъжа го с промоции безчет.

Подписа му взимам, в тънкия шрифТ си го набутвам, да си тегли "мързела", след ПЕТ ;)
Кой казва, че работата на костюмара, не коства да смъкнеш от другия товара, за да закачиш му КРАНА, да си носи нов и нов, след всеки работен ден ;)
Малко му е знам, дай контракт за НОВ, да не го изПускам и да няма "ЗЯН"...

Нарамил съм я тая фирма, застраховка нова пускам, със шефа утре съм на закуска...
Повишение след новото и заплатата взе да ми РАСТЕ - ОЛЕ ;)
Кой ли сега ще се опита да ме спре, на шефа съм новото ПРОТЕЖЕ ;)

Карам лимузина, извозил съм за нея - поне стотина ;)
Какво ми пука, съвеста ми хвърлих на боклука ....
От стълбицата на живота, взимам най-добрата си заплата...

Ресторант и мацка свежа си поръчвам, купувам я с поглед-портмоне...
Следва креватно гонене и после за сефте, ще ми ражда тя ДЕТЕ...
Олеле издръжката за врата се закачи, луда жена с ДЕТЕ сега ме гони...

Какво да правя, животозастраховка няма срещу моята съдба,
защо ли разход за капути - съкратих - ексапела празен само го видях,
фактура от устата не разбрах, как обърка ме и тази ЗЛА ЖЕНА>....

ПАТЯ ПАТЯ СИ СЕГА, костюма с дипломата хвърлям си ги аз сега....
Изиграха ме подмолно, тъй без ШРИФТ и неИЗГОДНО....ЛЯЛЯЛЯЛЯ






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 364174
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930