Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2017 23:13 - BACK TO REALITY!!!
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 229 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.08.2017 14:34


В безизходицата, следвам вярността в себе си.
В бремето от тежестта, разтоварвам се с това.
В тежки времена, разпускам с музика.

Когато ходя по мене си, следвам себе си.
Когато гледам себе си, виждам безкрайности.
Когато бутна се в безкрайността, влизам в моят свят.
Когато гледам през моят свят, виждам истинската красота от живота си.

Времето се е превърнало в безвремие от емоционална депресия, по спомена от раните отминали.
Сякаш не искам да сложа край, сякаш искам да поема повече, сякаш светът ми е опован от крайности, които са доказани с времето, че накърняват и достойнството да си човек и егото, най-вече самият себе си.
Като един емблематичен ексхибиционист, жарта ме пали, да разголя душата си, да не бъда на себе си, когато поискам, да не искам да скривам мене си.
Защото само когато паднеш на дъното и се възродиш, като феникса. Когато минеш през адът на "ВИНАТА". Само когато сам усетиш, как парят "КОТЛИТЕ" на неверниците. Само тогава прозряваш истинските ценности, че за да ги отстояваш, трябва да гориш, за да си спомниш, от къде тръгнал си и до къде стигнал си.

Защото пътят ти е такъв, защото е нужно да направиш завой и да спреш да се гориш, за да оцелееш. Защото когато се париш, гориш себе си, а почти винаги има някой до теб, който изгаря с теб. 
Няма да го направя за себе си да се СПРА! Ще го направя за света. 
За да се нарека човек, ще се науча да се паля трудно, да кажа никога, трудно е, но поне познавам се. Заслужавам се и искам да не паря другите.

Излезнах от себе си, следя мене си и не виждам грешници, само заслепени хорски опования на чужди преживелици.
Отегчени оповачници на чужди истории, собствените дни не изживели са те, преразказват чуждите небивалици, все едно техни са.
Писна ми вече, не ще слушам друго освен себе си, защото мене си във варела с нефт, паля се.
И не искам подкрепата Ви, винаги тук ще горя, защото така.
Вие не смеете и ми се смеете, но един ден един куршум в мене си, не ще разбете защо и няма как, заради вас не ще си го причиня....
Обичам света, защото в него, живота припознал съм и истински бил съм, честен и с вас.
Мислите, че лъжа Ви, ала честен съм, няма как да съм себе си, ако направя го...Кога разберете ме?
КОГА?!
ДО КОГА?!


ИЗКАЗАХ СЕ!







Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 365139
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930