Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2017 19:55 - Любов витае, дъхът ми взима...
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 258 Коментари: 0 Гласове:
2



Прекрачвам прага и стигам в покоите ти.
Любувам ти се с охота, затварям вратата и те чувствам гола на кревата.
Заедно ще се любим от насладата, на играта ни в сърцата.
Всеки миг и всяка струна в душата, ще докосваме до насита.
Само свои спомените ще опазим, всичко друго ние ще забравим.
Този ден и този час, е само и единствено за нас.
Влизам в теб и отпускам те, да се отпуснеш, както искаш.
Не те притискам, нежно стенеш, че ме искаш и се давам аз на теб, за да не забравиш, какво е с мен, когато съм с теб, за да поискаш.
Изригнах аз, тъй както искаше ме ти и в теб изпълних те с любов, а ти нежно ноктите в гърба ми си заби, ах как от нежността ти, хич не ме боли, даже с блаженството си ме рани!
Този свят е грейнал в нашето време и е изпълнил нас, с допира си по телата, тъй родени щом се пипнем, си се чувстваме неопетнени ний.
Чувствам се, като влюбения хлапак и хлапашката усмивка, не ще я махна, както ти свойте зеници големи, не ще се впуснат, друг да вкусят, защото имаш всичко, от което имаш нуждата,нали?

ПОДПИС: ОТ ОПИТЪТ БОЛИ, НО ИЗКАРВАМ ГО ОТ СЕБЕ СИ>.....




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 364824
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930