Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2017 22:37 - НЯМА СИЛА НА ТАЗ ЗЕМЯ, ОБИЧ И ЛЮБОВ ДА РАЗДЕЛИ....
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 844 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тупти и сърцето ми, за теб е.
Тупти и не спира, любовта разбира.
Къде кладенец бездънен си, къде и жива мечта си, любов една.
Защо напусна света ми, без да вземеш и сбогом ти.
Какво направих аз, че не заслужих те, какво сгреших, че с добро постлах и пътя си, а ти загуби се, ТЪЙ НЕЛЕПО, ПРОСТИ!

Страдам аз, страдаш и ти, летим с крила, разсечени от любовта ни иситнска, сега пътя си пое, както ти, така и аз.
Няма да те деля със щастието ти, както ти мен, винаги до теб в сърцето, ще те държа, знам че един ден, ще ми го признаеш и ти.

Най-добре за нас сега, разделени да туптим, друг ритъм в сърцата, ще ни приспива.
Други лъжовни прегръдки, ще усетим в нощите си, но ще си мислим за нас и това е съдба, дори да е на километри отстояние, на това любов казваме, обич вплетена с добро в едно и пак даваме от себе си повечето, обичам те и те искам да си жива и завинаги.

Дадох моят дял в тебе вплетох от мене, никога не ще забравя и пътя тежък в нощта си. Както и ти, не питам, да не знам това...Вечно ти...си в прегръдките ми...защото обичам истински...

Дори и сам да заспя в нощта, знай, че си до мен и не можеш да излезнеш от мислите ми, който не разбира, тук умира...

НЯМА СИЛА НА СВЕТА ДА РАЗДЕЛИ ОБИЧТА ОТ ЛЮБОВ В СЪРЦАТА НИ, ПРАВИ СЕ, ЧЕ Я НЯМА, НО Е ТАМ И ЧАКА ПЛАМЪК, ДАВАМ ОГЪН ПАЛЯ ТЕ И ПАК СИ ТИ, ЗАЩОТО МЕ ИСКРИ - ЖИВА ДА СИ....

ПОДПИС: ОБИЧАМ ТЕ И НЕ ЩЕ ПОНЕСА ГРЕХА, ЧЕ НЯМА ТЕ, АКО ЩЕ И СВЕТА ДА СРУТИ СЕ....









Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. urpa4a - Хората са безмилостни същества!
11.10.2017 09:57
Защото не познават истината, когато човек е дал повече от всичко на света, за да спаси любовта...
Който слага катинар и заключва в клетка, някой ден ще разбере, че свободата на духа, винаги ще намери шперца, въпросът е - НА КЪДЕ!?
Там където пътя свършва, клетката никой няма да опази, ако този някой, носи в себе си свобода.

КИБОРГИТЕ - мечтата на политиците е да контролират масите с манипулация на свободният дух...Какво да кажем, добре дошли в рая или в ада, на тях?!

Аз прибирам любовта, направих повече от нужното, сега с това и слагам точката на греха, той вече носи се в друг...

НЕ ЖЕЛАЯ ДА СЕ ВРЪЩАМ НАЗАД, КЪДЕТО ЕДИНСТВЕНОТО, КОЕТО СЕ ВОДИ ЗА ЛЮБОВ Е ЧИСТ ЕГОЦЕНТРИЗЪМ!

АЙ БАЙ, КЪСАМ С ВАС!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 364867
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930