Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2017 22:56 - Когато си ти, си ти за цял живот и ако знаеш кой си, само той си ;)
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 336 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пиша, пиша, за да бъда част от себе си.
Изразявам се, без да ми пука.
Договарям се с онзи, който е за тебе отгоре, а за мене е просто вярата ми.
Тръгнах по пътя, а излезнах от пътеката, вървях в нищото, а мислех го за всичкото.
Къде видя, че ще разбереш, за какво говоря.
Тук ще разпусна, себе си ще се отпусна и сам ще разбера, какво ще си говоря със себе си.
Ще излезна от кожата, а ще влезна под ножа и ще бъда унищожен от някой невежа.
Все пак обичам и се старая, да не излезна от епопеята, за да бъда в живота, през погледа на стрелата. Стрелата от лъка се стреля, а мишената мърда се по свидната дума "мода"-та.
Разпилявам листа, мърдам наляво, след себе си и сърцето, вървях и в дясното.
Къде ме искаш, да ме промениш, да бъдеш с каиш и да ме имаш, за да онемея от твоята воля.
Нямам рима в римата, няма смисъл в смисъла, разпилявам се и се прибирам, после пак се разгръщам, вече не съм модерен, а тебе те няма и това е за мене - най-голямата рана. 
Никой с мене не остана, след като разбрах смисъла, никой не вдява и ме е оставил сам да се боря.
Тук съм сам и вече ме няма, на тебе ти пука, да даваш минуси, защото бил съм там, където искаше ти, ала тебе те няма - позор, че пишеш без да разбираш, четеш и немееш.
Позьор ли си или сдухана фея!
А мене сам си копая, мечтая си в гроба да се закопая, а тебе те няма, да бе сложил и първата копка, лопата да бе хванал веднъж, само ме учеше и вече с мене се оправдаваше.
Ох срам ме е, че те познавах, че любовта си без укора си я - ти я давах.
Къде сега си мислиш, че ме разбираш, къде си мислиш, че като ме четеш, ме познаваш, та аз сам себе си не се познавам, на теб ли да ти го вдявам.
Където фалшивото беше фалшиво, здравето взе ни и умори ни, да бъдеме "истински".

НЯМА МЕ< НЯМА МЕ< НЯМА МЕ...
АМА ТИ КЪДЕ БЕ?!

Подпис: Авторските права - ЗАПАЗЕНИ!









Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 360905
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031