Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2017 21:13 - Сюрреалистичен...
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 999 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 12.02.2018 14:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Създаден беше, за да го бъде.
Проходил беше, за да може да ходи.
Водил се беше, далече напреде.
Сторил беше, за да може, да сътвори.
Тук е той, няма кой да е друг.
Спите си двама и сте един в друг.
Сънувате двама, сънят на единия е живота на другия в път.
Давате, сътворявате и немеете, че не разбирате, къде сънищата преплитат се от пътеки, от съзнания в безсъзнания и имате ли правото да се сърдите, че сте две пресечки от криви. А събирателните са вашите най-чисти сили.
Да това е душата или наречи го духът. Съществото е цяло, когато намерите и правият път.
Вървите ли двама, няма как да ви спрат. Ведно е вашето тяло, събира ви в цяло.
Винаги давате и комуникирате, без да разбирате, но познаете ли се, вече сте друг, истински пътник, а всемира ви дава, най-чистата сила ;)
Когато излезнете от съзнание, влезнете в подсъзнание и преплитате пътища от сънища в истина и истина в сънища, знаете, че там е ВАШЕТО ОТРЕЖЕНИЕ, което не е плът и кръв, кости или нещо, с което ще се разпознаете, ако не се засечете и някой път...

ПОДПИС: ВСИЧКО Е ЕДНА АБСТРАКЦИЯ :)








Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Хареса ми, Иво! Точни прозрения ...
25.11.2017 22:38
Хареса ми, Иво!
Точни прозрения имаш :)
Поздрави!
цитирай
2. urpa4a - Благодаря ти...
25.11.2017 22:45
vesever написа:
Хареса ми, Иво!
Точни прозрения имаш :)
Поздрави!


Харесва ми идеологията, на съзнание и подсъзнание, на вътрешните битки, които водим и как ги изкарваме през призмата на сънищата.
Как всъщност кошмара е там, за да ни подскаже, че имаме неразрешен проблем между съзнателно и подсъзнателно ниво :)
цитирай
3. vesever - Аз имам периоди, в които не сънувам, ...
26.11.2017 11:34
Аз имам периоди, в които не сънувам, а когато сънувам, са все много силни сънища.
Често сънувам починалите си близки, имала съм и предупреждения на сън за опасности, от които явно са опитвали да ме предпазят...
Психолозите твърдят, че сънищата ни отразяват нашите желания и страхове.
И като се замислим, наистина двете основни движещи сили в човека са именно желанията и страховете.
Дай Боже повече сбъднати добри желания и освобождаване от страховете ни...
A аз винаги съм мечтала да бъда птица. Обичам свободата, простора....
Пращам ти една много любима песен /не знам дали е в твой стил, но аз много си я обичам, една хармония, идилия, неземност.../
https://www.youtube.com/watch?v=25falcQWfyY
цитирай
4. urpa4a - Преди всичко, тази сутрин попаднах ...
26.11.2017 12:44
Преди всичко, тази сутрин попаднах на едно интересно видео.
Защото човек, като търси някой път намира НЕЩОТО и прави УАУ!
Ако искаш да разбереш, нещо повече по тематиката относно сънищата, тук на мен ми направи силно впечатление, нещата които описва и как ги навръзва по такъв ненатрапчив начин, че помага истински да разберем, смисълът от това, че имаме сънища и сънуваме.
Приятно гледане:

https://www.youtube/watch?v=X84YHGRHwDk

Относно песента, която сподели, даже мисля, че съм писал на тази песен.
Ако не на тази на някоя друга на VERGO, със сигурност.
Естествено, че ми допада и напоследък е много мой (отвеян) стил музика, която ме успокоява и ми помага да се разгърна. Мерси, поздрав с това.
цитирай
5. vesever - А, тази симпатяга съм я гледала, ...
28.11.2017 19:11
А, тази симпатяга съм я гледала, една приятелка от блога я беше качвала преди време...
Благодаря ти :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 364885
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930