Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2018 21:19 - Защото така, ще блестя и ще вървя, колкото и да греша, пак ще полетя...
Автор: urpa4a Категория: Поезия   
Прочетен: 534 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Крача с калните крака, излезнал от блатото, но с мръсотията си по нозята съм сега.
През реки и езера, ще мина, за да се изчистя от мръсотията на своята съдба.
Ще преплувам моретата, за да си изчистя аз душата, за да се отдалеча от островите на суетата.
Ще акустирам на твърда почва, ще намеря сигурна земя, неподвластна на пороците в душите на хората, които кръжаха около мене преди.
Всичко сега зависи от това, сам да взема посоката във вярната пътека, която ще ме отведе далече от всичкото това, което някак не разбирайки, като плаващите пясъци, ме буташе все надолу, но беше то преди.
Ще надрастна, всички Ваши предразсъдъци и ще постигна повече от всичкото това, което не очаквате, защото не умеете да бъдете себе си.
Бъди звезда и полети - нима не заслужаваме, веднъж живееме, веднъж излитаме от таз земя, нека да го направиме с крила, поели към своята мечта и завинаги там да греем, все едно сме нашата звезда и тя да озарява ни света, сякаш сме пътеводната си светлина.

А ти къде си и защо си?

*** BLING BLING ***








Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 364788
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930